Activiteiten voor kinderen

Gezellig samen

Meidenclub

Voor alle meiden die van gezelligheid houden en die het leuk vinden om wekelijks, in de namiddag deel te nemen aan verschillende leuke activiteiten. Van knutselen tot high tea, van sporten tot loungen.
De meidenclub is voor meiden van 10 t/m 17 jaar, verdeeld in verschillende leeftijdscategorieën.
De meiden bedenken zelf onder leiding van een jongerenwerker welke activiteiten er worden gehouden.
Naast de wekelijkse meidenclub, organiseert Stichting Oogappel ook minimaal eens per jaar een Moeder -en Dochterdag en een Meidendag. Tijdens de Moeder -en Dochterdag staat de band tussen moeder en dochter centraal. En tijdens de Meidendag worden de meiden in het zonnetje gezet.

Een sterkere band ontwikkelen

Moeder en dochterdag

Positief zelfbeeld

Meiden in Mei

Een event speciaal voor meiden van 9 t/m 16 jaar. Op deze dag worden er verschillende leuke en leerzame workshops gegeven. De meiden worden uitgedaagd om hun creativiteit de vrije loop te geven. De workshops worden als middel gebruikt om de meiden te empoweren en voor het creëren van een positief zelfbeeld. Dit event wordt begeleidt door opgeleide en ervaren pedagogen die dichtbij de belevingswereld staan van de meiden.

Hulp bij je studie

Bijles

Heb jij moeite of ken je iemand die moeite heeft met wiskunde of rekenen? Dan hebben we goed nieuws voor jou! Stichting Oogappel biedt bijles wiskunde en rekenen aan! De lessen worden verzorgd door bevoegde wiskunde leraressen. Stichting oogappel biedt wiskunde ondersteuning in de vorm van huiswerkbegeleiding en/ of bijles. Zowel privé bijles als klassikaal les is mogelijk. Aarzel niet en stuur ons een bericht voor meer informatie.