Da’wa Drager

Wil jij iets betekenen voor de Ummah?

Wordt Ook Dawah-Drager!

Stichting Oogappel biedt activiteiten en lessen aan voor alle leeftijden ter bevordering van de (religieuze)ontwikkeling. Verder zetten we meerdere goede doelen projecten op gedurende het jaar. Echter, om dit te blijven verwezenlijken, hebben we mensen nodig die hun waardering voor onze missie en visie uiten in de vorm van een maandelijkse bijdrage. Stichting Oogappel heeft mensen nodig die deze Dawah samen met ons willen dragen.

Een klein bedrag per maand maar wel van structurele en continue aard, zijn daden waar Allah het meest van houdt. zoals Aisha heeft verhaald dat de Profeet, vrede zij met hem, heeft gezegd:

“O mensen, verricht de goede daden zover jullie kunnen, want Allah raakt niet vermoeid (om jullie te belonen) totdat jullie vermoeid raken. En de meest geliefde daden bij Allah zijn de daden waarin iemand volhoudt, ook al zijn ze weinig.” (Al-bukhari en Moeslim)

Het is duidelijk dat drager zijn niet alleen goed is voor de Stichting maar ook voor jezelf. Dus klik op onderstaande button en stel je aanmelding niet uit!

Wil jij een drager van de Dawah worden? Word een maandelijkse donateur! Middels dit formulier machtigt u Stichting Oogappel om maandelijks het bedrag dat u kiest van uw rekening af te schrijven. Dit zal inshaa’ Allah elke maand rond de 26ste plaatsvinden totdat u zelf de machtiging stopzet. Dit kan door te mailen dat u de machtiging wilt intrekken naar info@stichtingoogappel.nl. Wanneer u het niet eens bent met een afgeschreven bedrag kunt u dit altijd binnen 56 dagen terug laten boeken via uw bank.

Machtigingsformulier Da'wa drager
Steun ons iniatief met een maandelijks bedrag. Door het formulier hieronder in te vullen machtig je ons om het door jou gekozen bedrag maandelijks af te schrijven. Hier kun je je elk moment voor afmelden.