Steun ons

Inloopspreekuur

Stichting Oogappel draait al geruime tijd spreekuur. Wij helpen vrouwen die vast komen te zitten in de administratieve rompslomp. Vrouwen die het lastig vinden om  formulieren en brieven te begrijpen en in te vullen.

Ontvang je allerlei brieven, formulieren en rekeningen van instanties en begrijp je niet wat er nu eigenlijk in de brief staat en wat er wordt gevraagd? Heb je betalingsachterstanden en wil je begeleiding in het aanvragen van een betalingsregeling? Heb je ondersteuning nodig om meer inzicht te krijgen in je financiële huishouding?

Stichting Oogappel biedt je deze ondersteuning! Kom langs op ons spreekuur. De vrijwilligers hebben veel ervaring op dit gebied en helpen je graag verder! Ook kunnen wij jou verwijzen naar de juiste instanties die je verder kunnen helpen, een vrijwilligster kan eventueel mee gaan naar het gesprek.

Je kunt bij ons terecht voor onder andere:
• Invullen van formulieren
• Bellen naar instanties (DWI, Belastingdienst, UWV etc.)
• Schrijven van een brief
• Kwijtschelding gemeentelijke belastingen
• Aanvragen van toeslagen
• PGB